onsdag 3 december 2008

3 December

Hej igen, jag verkar ha dött här. Det har hänt mycket. Otroligt mycket.
Jag drar det kortfattat, jag trivs på skolan, faktiskt rätt rejält också. Tack Linda och Nicco! Angelica har slutat, jag saknar dig bruden!
Lär få IG i naturkunskapen, allt annat flyter på. Fast det känns som att det är gaalet mycket jag har att göra. Men det är rätt kul ändå.
Jag har skaffat pojkvän. Andreas, världens underbaraste. Helt galet fin pojke, jag älskar dig Ante.
Och Linda är en helt galet fin flicka. jag älskar dig med. Tack för allt!

Inatt sov jag hos Linda, igår färgade vi mitt hår, svart, och Lindas hår, blekte och sen så blev det brunt med slingor. Också gick vi på stan och skulle köpa julklappar. Vi var inte bra på det =)

Nu sitter jag på skolan och vi har öppet hus, börjar klockan fem. Klockan fyra får vi middag. Längtar.

Nu ska jag sluta skriva och se på Lindas film som hon gjort =)


Jag saknar er mina vänner..



Tro, Hopp & Kärlek - Anja

2 kommentarer:

  1. åh! Jag kom nyss hem från baket, så det fanns ju inte en chans att jag skulle hinna till din skola. Men nästa gång om det passar!
    massa kärlek!

    SvaraRadera
  2. Du..
    "Jag drar det kortfattat, jag trivs på skolan, faktiskt rätt rejält också. Tack Linda och Nicco!"

    JAG OCKSÅ!

    Jag måste ju verkligen förgylla din vardag.

    // simon

    SvaraRadera