torsdag 16 oktober 2008

16 Oktober 08

Nu är det verkligen ett tag sedan jag skrev här. Jag har glömt bort det och när jag kommit ihåg det har jag helt enkelt inte orkat och bara struntat i det. Vi får väl se hur länge jag orkar ha kvar den här sidan.

Vi har naturkunskap nu. Läraren går runt och pratar med alla om hur det gick på provet och massa. Jag har inte gjort det, men jag vet att jag fick ig på det. Svarade på en enda fråga, vilket jag nu insett att det var fel. Väldigt fel. Egentligen förstår jag inte vad jag tänkte när jag skrev svaret. "För hur länge sedan var BigBang? - För 3000 år sedan." Ehm..ingen kommentar.
Vi slutar snart iallafall. Tio över tre, skönt.

Sitter och lyssnar på Block 44 - Tänk Tänk. Egentligen borde jag läsa några sidor, men jag orkar verkligen inte, är helt galet trött och vill bara sova.

Fick vg på Mitt Namn - texten vi gjorde på svenskan. fick 'Jättebra!' ¨på några skrivuppgifter vi gjorde på median. Likadant på en artikel. Och sen G på engelskaprovet. Klarade första matteprovet vi haft, fast det sista har jag ingen aning om hur det gick.
Datakunskapsprov har vi haft idag, det gick faktiskt helt okej tror jag..

Jag har köpt en jacka, en fet lång svart med lurv på luvan. Jag är kär.
Jag har också köpt mina första par Cheap Monday jeans.
Och jag äter som en gris nuförtiden, galet gott med mat.


Usch, låt mig sova bara..





Tro, Hopp & Kärlek - Anja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar