torsdag 4 december 2008

4 December

Det är snart jul. Fybubblan också..Opepp till tusen. Bara minnen och usch. Men men, det är något som måste göras. I guess this year will be better. Nu lider jag iallafall inte av den där feta deprissionen, så jag lär inte lägga mig i sängen och sova när kalle börjar. Ja, jag får skratta och skämta om det.

Skolan tar kål på mig. Och Kenneth och Marie har rätt, en liten svacka i maten och sovandet, poff! så fallerar hela jag. Idag var jag trött och less och insåg att jag har rätt så mycket att göra i skolan. Så jag ringde Kenneth och ville bara prata lite, det slutade i tårar. Jag trodde jag skulle dö, ändå höll jag igen massa. Men så kan det vara..

Direkt jag kom hem började jag med engelskan och sedan åt jag mat, sen mer engelska, sen en dusch, sen ännu mer engelska. Nu ligger jag i sängen och ska strax fortsätta med engelskan. Den blir fanimej aldrig klar. Men jag ska avsluta det! Jag ska! och jag ska inte göra det imorgon eller i helgen. Jag ska göra det ikväll. Innan jag somnar så ska den vara klar. Annars ger jag upp.
I helgen ska jag ägna min tid åt att plugga på media provet.

Justea, nu kom jag på att jag måste gå och kolla om min bok ligger nere i köket..




Tro, Hopp & Kärlek - Anja

2 kommentarer:

  1. Förstår om det kommer att kännas tungt nu till jul men hela tjockasläkten kommer ju och det hmm... Haha aja, men ändå =)

    SvaraRadera