måndag 12 januari 2009

12 Januari 09

Nyår är över för ett bra tag sedan, alltså likaså julen.
Fick massor med presentkort, mestadels på GinaTricot, helt underbart :* Alla är slut bortsett från ett på Gina, har kvar 250 kr. Mums! Jag älskar kläder.

Sjukt svårt att skriva här och samtidigt vara social i telefon, ibland misstänker jag att jag är man. mystiskt.

Skolan har börjat, känns skönt, bortsett från att stiga upp på morgonen. Ett helvete.

Ja, jag har blivit ur usel på sådant här. Men som sagt, jag fullföljer aldrig sådant jag börjar med. Det är jag uppväxt med att höra. Förut trodde jag inte på det. Då skulle jag alltid överbevisa. Men nu har jag gett upp. Är värdelös på att fullfölja saker och ting.

Ska sova nu. Eller senare, eller aldrig.



Godnatt.




Längtan, viljan, drömmar & Besvikelse - Anja

1 kommentar:

  1. Du undrar säkert vem jag är jag vill bara säga att jag älskar dig, du förstår nog om jag säger R*mpa haha jag sa det inte :O aja ville bara säga det att du betyder, jag älskar dig, du är söt,vacker,gullig rolig och random^^ precis som jag, jag hoppas att vi får barn tillsammans och att vi åldras ihop för det vill jag verkligen
    MVH din framtida man <3

    SvaraRadera